Популарни постови

уторак, 11. јануар 2011.

Raikonen hoce sto pre da zaboravi 2010-tu godinu!

Bivši svetski F1 šampion Kimi Raikonen sigurno želi da zaboravi 2010-tu godinu, sigrurno najgoru u svojoj dosadašnjoj karijeri. Raikonen je po završetku pretprošle sezone napustio tim Ferari i otisnuo se u svet relija što je inače bila njegova dugogodišnja želja, potpisavši u prvoj sezoni za Sitroen Junior Tim gde mu je partner u timu bio ovogodišnji vicešampion Sebastian Ožije. 
U prvoj sezoni najbolji plasman mu je bilo 5-to mesto na reliju Turske a propustio je samo jedan reli (Novi Zeland).

Kad je bio upitan od strane novinara da li je razmatrao povratak u Formulu 1, on je odgovorio: "Naravno da sam mislio o tome, jer vi mislite o svemu. Ali nikad nisam stvarno mislio ozbiljno o tome, jer zapravo mi trkanje u Formuli 1 nije uopšte nedostajalo."
Raikonen je dodao i da je njeogova ruki sezona u WRC-u ove godine donela nekoliko iznenadjenja. " S ove strane gledišta bilo je kako sam zamišljao da će biti, bilo je i dobrih i loših momenata i kad se sve to sabere dosta toga sam naučio. Ljudi moraju znati da je ponašanje automobila u reliju totalno različito od formule 1, naročito na podloagama kao što su sneg i šljaka ali dosta toga sam naučio i iskusniji sam za jednu godinu." kazao je Kimi.

Raikonenovo učešće u novoj sezoni je još uvek neizvesno jer je nekoliko dana pred Božić preminuo njegov otac Mati Raikonen koji je i najviše zaslužan zašto je Kimi i postao trkač.

Nadajmo se da će Kimi smognuti snage da nastavi putem kojim ga je vodio njegov otac, i da ćemo ponovo gledati njegove lude vožnje i hladnokrvnu smirenost koju ima samo on. Ja mu ovim putem pružam podršku uz čuveno klicanje njegovih najvijača GO KIMI!

                                                                                              uredjuje i  piše 
                                                                                              Bojan Stojanović

Нема коментара:

Постави коментар

Search Engine Submission - AddMe