U istraživanju sprovedenom u SAD, stručnjaci CNW Marketa otkrili su da muškarci i žene od automobila zapravo traže – različite stvari.
Prilikom kupovine novog automobila žene će najviše obratiti pažnju na preglednost pozadi, cenu, preglednost napred, preglednost retrovizora i dostupnost bočnih vazdušnih jastuka. Upravo tim redosledom.
U međuvremenu, muškarcima je na prvom mestu izgled automobila, a sledi snaga, dizajn motora, preglednost nared i zvuk audio-sistema.
CNW Marketova anketa ipak je razbila jedan mit – onaj da se žene, za razliku od muškaraca, češće vode emocijama, a ne razumom, prilikom kupovine novog vozila.
Izvor - T-Portal objavio Bojan Stojanović
U međuvremenu, muškarcima je na prvom mestu izgled automobila, a sledi snaga, dizajn motora, preglednost nared i zvuk audio-sistema.
CNW Marketova anketa ipak je razbila jedan mit – onaj da se žene, za razliku od muškaraca, češće vode emocijama, a ne razumom, prilikom kupovine novog vozila.
Izvor - T-Portal objavio Bojan Stojanović
Нема коментара:
Постави коментар